NY VECKA

Ja nu ska det schockas.....
Här är nu vårat "Marsipankök"



Grönt är skönt ....

Innan jag visar bilder på köket så kan jag passa på att dokumentera veckan som varit just bara för mitt stilla minne och framtida bruk.....

..............Jag kommer inte ens ihåg nått!

Jo vi har monterat de sista garderoberna så nu har vi 9 fina Aspelund hemma och dom är redan fulla (jag fyllde själv 6 st)
Lasse har i sin garderob 3 galgar........STACKARN! han får gå med rumpan bar....

Innebandy har det varit.
Träning i onsdags och torsdags och i måndags och tisdags... 
Match i fredags och söndags och ikväll är det match igen så då är det tokrejs till Nynäs och hämta Jack ,fast idag får det nog ta tid eftersom det är snökaos och halt.

Hemma och på jobbet har det julpyntats LITE bara för att komma i rätt stämning och när man pyntar så städar man så det har rensats ut en del.

I måndags passade jag på att fixa håret med ny färg och efter det blev det en trevlig lunch med moster morbror och mamma (jag älskar måndagar)

Så nu  har jag avhandlat ett par dagar så nu passar jag på att visa köket!





Vår....
En alternativ jul för oss som avskyr vintern!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ser superhärligt ut!

Ledsen att jag inte kom idag :/ Är ju lite mesig numera :) Igår lyckades jag inte bromsa i en stop-korsning, det var lite läskigt... Så då fick jag mig en liten tankeställare!



Hur går affären nu då? Och hur går det med caféplanerna? Vad händer liksom? :) Jag är ledig nästa onsdag igen så då får jag försöka planera lite bättre :) Jag har ju inte gjort något på evigheter...Jag har bara så sjukt svårt att inte åka hem direkt efter jobbet och pussa pussa pussa på ärtan..... Känns som jag måste suga i mig varenda sekund med henne... Men sen behöver man nog lite tid själv med...?



Funderingar från klängmorsan ;) <3

2010-11-24 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0