5000 KR BACK

Så här inför jul så ska jag såklart ha sönder diskmaskinen...jag har tagit sönder den och har ingen att skylla på!
Jag skulle bara diska ett par lyktor med ljus...men tog inte ut ljusen så dom smälte och innan det hunnit försvinna ur rören så stelnade massan!!!
Japp igenkorkat kan man säga.

Det enda som är BRA med det är att den gamla var ful och den nya är fin,och jag ska from nu alltid ta hand om diskmaskinen på bästa sätt (hålla mej borta från den)

I helgen har det pyntats , men bara lite lagom är bäst.. det ska ju bort sen och sist tog jag bort det efter Joels födelsedag i slutet av februari.

Annars har det inte gjorts mycket i helgen eftersom jag jobbat.SUCK!
(förutom en teater som jag var på på fredagskvällen)
Jag brukar inte tycka det är tråkigt att jobba men just nu suger det faktiskt.

Det enda jag längtar efter är ledighet och julmat och i år ska jag både vara ledig ett par dagar och äta julmat minst 3 gånger,nytt för i år är att julen ska firas hemma hos oss och jag blir mer och mer bekväm med den saken.

DET SKA BLI RIKTIGT KUL ATT FÅ VARA DEN SOM HÅLLER I JULAFTON!

Jag ska verkligen försöka få julafton att bli så bra som möjligt vad gäller både maten och piffet.
Jag ska försöka så gott det går och om orken består att bli så fin som den jag minns som liten i Snoldelev (Danmark) där min farmor bodde ...

Just nu:

Strax ska jag ge mej iväg till Nynäs för att en en gång hämta Jack för en innebandy match. Idag blir det lilla bilen och med 15 minus så blir det en ganska lugn resa dit men en något snabbare tillbaks...

Resten av veckan ser ut på följande sätt:

Måndag Mässan
Tisdag Match
Onsdag Träning
Torsdag Träning
Fredag Lugn hemma kväll (min favorit hobby just nu)
Lördag 44 års fest och ledig från jobbet för då jobbar min nya pärla
Söndag LEDIG

Vi ses väll imorgon Kompis för jag vill fika!





Kommentarer
Postat av: Jessica

Hello in the snow!!!

Jag minns inte om jag ens hann skriva till dig att jag skulle jobba onsdagen?! S går utbildning 5 helger framåt och jag var tvungen att stanna hemma från jobbet på helgen och då fanns det ingen poäng med att vara ledig onsdagen tyckte min chef!



PUH! Så inge ledigt blev det!

Skulle ju så gärna kommit och hälsat på... :(



KRAM

2010-12-04 @ 12:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0