VÅNDAN ÄR ÖVER ....


...eller kanske har den precis börjat för Vendelsö är i SM final!!!!!
Tillslut räckte det inte med sms utan jag ville ha liverreportage i telefon...speciellt när det blev 2-2 och fem minuters förlängning utan mål, dvs STRAFFAR!

JOEL är grym på straffar iskall precis som en äkta vattuman....och efter tredje straffen stod det 0-0
Vendeslös fjärde straff gick in och Joel höll NOLLAN! JOEL TOG ALLA STRAFFAR!
Matchen slutade alltså 3-2 till Viken

Det betyder att Vendelsö är i FINAL ...Om jag åker nu hinner jag till Finalen!
Det blir en Stockholms final då Salem oxå gick och vann!!!
Fast först ska jag behandla min tinnitus som jag fick från min livereporter MIA och stroken som kom med straffarna ska jag avhjälpa med en stark kopp kaffe!


Kommentarer
Postat av: Mia

förlåt.....men jag kunde inte låta bli att skrika!! Du har en underbar och duktig son!! Var stolt!! Kramis

2010-03-07 @ 16:07:26
Postat av: Angelina

Mmm VI har underbara och duktiga söner "Historiska" som vunnit 2 SM-GULD på 3 månader....

TACK för enormt bra inlevelse fulla livereferat ala Niklas Holmgren!!!

Kram Angelina

2010-03-07 @ 18:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0