FARMOR FYLLER ÅR..

Imorgon fyller farmor år ...vi får väll se om hon är pigg och rask till dess!!!
Tråkigt vore det annars tycker vi....



Jag kan nog lova att mina barn har den bästa farmor man kan tänka sej...alltid så omtänksam och rättvis.
Som ALLTID står på barnens sida och som verkligen kan anpassa sej till små barn lika bra som till tonåring.
För det är väldigt viktigt att man håller kvar vid sina barnbarn även när dom blir tonåringar och det är något som den vuxne måste göra...man kan INTE förvänta sej att barnet ska göra det.
Min farmor var allt annat än omtänksam och rättvis,tyvärr (mot mej).
Men ändå kan jag sakna min farmor för hennes speciella sätt att vara ,hon var ung i sinnet med ständigt galna upptåg men med det följde oxå att hon ständigt var avundsjuk på oss som var unga...hon ville vara evigt ung är min uppfattning.
Vem vill inte det?!

Men nu är det alltså Jack Joel och Julias farmor som fyller år....men inte förrän imorgon.
GRATTIS I FÖRSKOTT FARMOR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0