VAD FINNS DET ATT SÄGA!?

Vad ska man berätta om när vardagen bara passerar utan att jag själv tycker att det händer nått speciellt?
Ska jag bara skriva/fota för sakens skull eller för någon annans skull eller för min egen skull?
Känner mej stressad av att inte dagligen kunna förmedla vad som händer runt omkring mej!

Ska jag kanske göra som andra....kanske visa min outfit!!!!NEJ!! det är mitt jobb så glöm det.
Ska jag visa vad jag ätit...hm äter bara en gång och det är vid 19.00 så inte ens det är värt...

Visst händer det saker runt omkring mej men är dom intressant för någon annan än mej själv?  i och för sej skriver jag ju endast denna blogg för mitt dåliga minnes skull och för framtida bruk..

Har svårt att skriva om det inte finns bilder till inlägget och inte ens det har jag gjort (fotat alltså).

Kan iallafall säga att det är massor på gång,flera mässor ska avverkas på kort tid nu....alltid kul.
Sen ska vi på besöka nya skolor för Joels gymnasieval....det kan inte vara lätt att veta vad man ska bli när man blir stor.

Utav mina 4 önskningar över yrke/framtiden så har jag förverkligat 3.
Min första önskning var att jobba med ungdomar (1994-2002)
Nummer två var att jobba med inredning (2002-2007)
Den tredje önskningen var att starta eget 2007-pågående)
Min sista önskan är att bli lastbilschafför....hur ska det gå jag som kör som en kratta säjer då hälften eller alla jag känner....men va faan det får man väll lära sej...




Lägger ut en bild på Farfar världens bästa farfar.....som fyller år på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0