STOCKHOLM VIDARE TILL SEMIFINAL

Jag har ALDRIG varit så torr i munnen så svettig och så skakig någonsin....
Vi fick möta Uppland i kvartsfinalen,tungt och tufft det var nämligen Stockholm Uppland i Final förra året i Stadslaget p93.

Jag nästan hoppades att Joel inte skulle få stå så jag åtminstone skulle kunna se matchen något fokuserad.
Men vem tror ni står!!!?
Kolla nedan.



Bilden är tagen när det är ca 3 min kvar att spela.
Uffe och Danne tar timeout vi leder dock med 4-2
Uppland plockar ut sin målvakt då de sista tre minutrarna spelas med effektiv tid ...ALLT KAN HÄNDA i innebandy
Man har aldrig vunnit förrän matchen är slut..men det ser stabilt ut.

 

Stockholm sätter 5-2 målet i öppen kasse och har därmed säkrat sin semifinalplats imorgon 10.30



Laget Stockholm var helt fantastiska och Joel va iskall.....
Tänk om jag oxå kunde få springa in på planen och kasta mej om halsen eller hoppa upp på honom och rufsa till håret!!!!!!!!!
Sådär som killarna i laget gjorde efter matchen....



Tack killar för en supermatch!



På bilden ser ni Anna som är killarnas egna naprapat.
Det är en enorm stab kring dessa killar.
Med på resan är följande:

Ordförande för Stockholmsinnebandy Tore
Hermine från Balrog tog nyligen VM guld på damsidan är med som en slags koordinator samt även Oskar som jobbar på förbundet
Danne Bron Sundbom tränare spelar själv i SSL (Svenska superligan)
Ulf Svärd tränare
Anna naprapat (Joel har under denna resa fått totalt 6 elbehandlingar för hans lår)
Samt egen chafför som har tagit dom från Stockholm till Linköping och runt i alla hallar
Grabbarna bor på hotell med 6 mål mat om dagen serverat och klart

Runt omkring står det scouter som antecknar hela tiden för framtidens stjärnor....SNACKA OM PRESS!
Killarna är dock tillsagda att inte prata med någon förrän allt är över.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0