DET HÄNDER GREJER!

I helgen var det dax för Formex och som vanligt fanns det massor av fina saker att handla.
I år hade det blivit ännu mer kläder och Formex blir mer och mer  lik en modemässa.
Bra eller dåligt?
Jag tycker det är bra att dessa små uppstickare inom mode nu kan finnas på fler platser än på de årliga modeveckorna...om dom ens får vara där..
Så för mej blev det klänningsinköp och massor av fina smycken..
Passade på att Fota en av mina favoritdesigners "Paradisverkstan"





Vilka vårkänslor jag fick efter att ha sett de vackra faten men som sagt det råder fortfarande vinter
i detta land och det fick vi erfara efter att ha skickat upp lillebror till Umeå



Joel skulle ta natttåget upp för en innebandy uttagning.
Men bara efter 2 timmar får vi sms om att tåget stannat i Gävle med väntan på obestämd tid...tåget rullar dock vidare (efter lång väntan) men stannar igen och bestämmer sej för att inte gå till Umeå utan det ska istället bli bussar insatta!!!
Jag lovar att jag fick hemska syner med saker som skulle hända min stackars son(ensam och långt hemifrån)
Mina sms under hela den morgonen är lätt hysteriska så här i efterhand när jag läser dom...
JAG VET JAG ÄR OROLIG!!!!
....inte nog med det nu i skrivande stund är han påväg hem i snökaoset och när jag ringer till länstrafiken vet dom inte om bussen från Umeå till Sundsvall ska gå eftersom det är flera olyckor på E4 occh om bussen inte går väntar inte tåget i Sundsvall på resenärerna från bussen....
När jag ställer frågan till han i telefonen vet dom inte om han får plats på nästa tåg till Stockholm som går kl åtta.
JAG BLIIR GALEN!!!
Ska han sova under en parkbänk då eller?
JAG ÄR OROLIG!



Mitt under den rådande kaosen som varit händer det ännu mera konstiga saker...helt otroligt roliga saker
Här är Jack och jag påväg till hemligt uppdrag på Östermalm.



...och medans Jack gick på hemligt uppdrag satt Julia och jag på Thelins och fika.

I VÅR FAMILJ FINNS DET INGEN RISK FÖR DÖTID OCH FÖR LITE ÖVERRASKINGAR!!!





Kommentarer
Postat av: Caroline

2010-01-29 @ 12:11:46
Postat av: Caroline

Paradisverkstsn har fina saker som frambringar massor med minnen för mig. Har de återupptagit sin verksamhet igen? De drabbades väl hårt av en brand för nåt år sedan, om jag inte minns fel? Ska du börja sälja deras saker? Härligt! :)

(Sen kan det vara en fördel att skriva ett inlägg innan man trycker på "skicka" om du undrar varför det förra inlägget blev tomt ;) )

Ha det gott!

2010-01-29 @ 12:16:44
URL: http://caerulea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0