Omringad och förföljd!

En viss yrkesgrupp förföljer mej just nu!!!!
Dom finns överallt i min närhet....
På övervåningen,i källaren ,i släkten ,i familjen...

Så vi kan nog snart öppna ett Mecka för denna yrkesgrupp!

Jag pratar alltså om frisörer.I helgen fick jag en riktig omgång med saxen!!!!
Jag bad frisören om en toppning på ca 2 cm men som alla vet har frisörer sin egen linjal och det slutade på 5cm.
Frisören ansåg att det behövdes..Har ni hört den förr eller?



Rakt och fint!
...som sagt det kryllar av frisörer:

Syrran utbildad sen långt tillbaka
Moster Madde med egen salong
Jack (som går frisörskolan nu)
Joel (som söker in till hösten)
Joels flickvän (som går frisörgymnasiet nu)
Julia som alltid sagt att hon ska bli frisör men nu blir omkörd av brorsorna!

Hm man kanske ska räkna ut hur mycket man tjänar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0