HÖGA FÖRVÄNTNINGAR...

Ja det är till att ha höga förväntnigar på en ALLA HJÄRTANS DAG PRESENT!!
Iallafall om man läser kommentarerna på mitt förra inlägg!

Själv tänker jag att det nog blir som vanligt...
Blommor på söndagen till mej.....
Frukost på sängen....
Små fina presentaskar med dyrt innehåll....
Snälla vackra söta barn som talar om att dom har VÄRLDENS bästa mamma...
En god söndagsmiddag...

Ja helt enkelt en vanlig söndag......



....eller hur älskling!
(du fick 5 julklappar av mej,jag fick inga)


..och för att förtydliga vilka de andra var i inlägget så är det så här det ligger till mina små barn...

Frisör=Jack
Gipsad=Joel
Vacker=Julia

OK?


Kommentarer
Postat av: Joel

Kom du inte på något sant om julia eftersom du bara behövde ljuga om henne

2010-02-13 @ 13:07:31
Postat av: Jessica

Hello...

Jag hoppas att du får något riktigt fint :) Jag har väl nada förväntningar jag. Gav presenter förra året men jag struntar i det iår... Åhå vilka veckor va?! Börja jobba, sjuk Ärtan & sen blev jag sjuk. Jippi :/



Hoppas du står ut i all kyla och snö!

Pussar & kramar från sega märta

2010-02-13 @ 17:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0