SNART DANMARK

Så här hade jag skrivit i mitt förra inlägg...det va innan jag visste att min kära skulle bli sjuk!!!

Fredag Lugn hemma kväll (min favorit hobby just nu)
Lördag 44 års fest och ledig från jobbet för då jobbar min nya pärla
Söndag LEDIG

.....så därför satt jag i Tullinge hallen och tittade på Joels stadslagsträning...(förutom att jag åkte till farmor och farfar och tog en snabbfika)

...och eftersom jag var ledig på lördagen men fortfarande med en sjuk man så fick jag roa mej på egen hand...
så Julia och jag blev medbjuden på julmarknad i Nynäshamn med farmor och farfar.På kvällen var det kalas..

Men söndagen blev precis som jag tänkt!
Smög upp vid 10 och låg och tittade på TV ända fram till 17 sen blev det storhandling på ica maxi....det va den dan det!

Igår måndag va det julshopping som gällde med mamma ....EN NÅGOT FÖRVIRRAD SÅDAN!

Idag blev vi klara med julklapparna!?

Så nu ska det bara julstädas pysslas bakas och hitta goda sillrecept.
Ett besök till Ikea ska hinnas med och lite annat fix.

SÅNT SOM ÄR KUL!

Målas om i vardagsrummet ska jag hinna oxå, tror jag börjar med det ikväll så det blir lite fint där innan jul!

Snart blir det Danmark igen, närmare bestämt 3 februari



ses snart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

MÅLA OM?! Ah, ja just det ja, dina barn är lite större :) Skulle aldrig våga mig på att börja måla här innan jul :/ hahaha!



NÄSTA onsdag är jag ledig- då ska JAG försöka hinna handla julklappar OCH komma med lite fika till DIG!!!Eller var det torsdag?... Nä onsdag måste de va! Hoppas att det är friskt hos er!



Vill också till ikea......nåväl det blir tid för det med såsmoningom!



Puss å kram

2010-12-08 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0