UT MED GAMMALT IN MED NYTT

Ny säsong för både skola och bandy...
Stor rensning hemma och allt är som vanligt..
Nu med nya skolor nya utmaningar och nya förhoppningar...

Idag passade jag på att plocka bort filtar och kuddar från uteplatsen som inte utnyttjats på länge..



Vemodigt men sant ...kanske kan det bli nån helgfika framöver men jag vet inte,jag fryser redan!



Slänghögen med trasiga snorklar och vattenkannor..
Tonys gamla skor....
Ska jag slänga dom eller ska jag skicka dom till Växjö kanske!!!



Fotbollssäsongen är över......
Japp så är det!!!



Jo så är det för nu har dom här vita rackarna börjat växa till sej i trädgården....



man kan säga att dom ligger överallt.......(grrrrr)



...och det gör visst innebandy kläderna oxå.....1 stycke målvaktströja som tillhör!!!!



Hela hallen full av målvaktsutrustning!!!!
Ja den tillhör lillebror....



Lösliggande strumpor och bandyklubbor tillhör nu vardagen hos oss....men det är det värt!
Ser fram emot att få se bröderna spela i samma lag framöver.
Start nu i helgen med Dm...
För Julias del startar det inte förräns i september med första cupen!


FÖRBEREDD FÖR EN ROLIG INNEBANDY HÖST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0