MASSOR MED SKOR

På väg hem från Danmark med 96 par skor...............
Japp det är helt sant fast jag tänker inte behålla dom själv utan meningen är att dom ska säljas.
Förutom 96 par skor så har jag handlat nästan lika många väskor och smycken och för att inte glömma alla sjukt snygga sjalar som finns....
Jo så har jag handlat ett gäng med kläder från anonyma snygga Danska klädmärken.
Nästa vecka fortsätter jobbet som vanligt och förberedelser inför skolstart för vissa ,det är ju sista veckan på ett 10 veckors långt sommarlov.

Så nu startar vardagen igen med innebandy och skola och nu är det så dags att sätta igång med frisör nummer 2 och om drygt en månad så är frisör nummer 1 färdig för student....FRISÖRSTUDENT!

INNEBANDY...Jag längtar till att få se innebandy i höst ........
Då ska här dokumenteras resultat i långa banor.



GALET SNYGGA SKOR!!!
Knähöga skinnconverse med dragkedja och innbyggda raggsockor....
Några av de skor som inhandlades på resan (dom i mitten)

Förresten och apropå inget av dessa inlägg ska jag passa på att GRATULERA Angelina som fyllde 18 i lördags!
Grattis tjejen med snyggt namn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0