INNEBANDY

Idag startade innebandyn med DM för Jack och Joels del ,något som jag tyvärr missade eftersom jag jobbade.
Det ska spelas 3 matcher totalt i denna omgång..
2 idag en imorgon för att sen gå vidare till steg 2....
Joel gjorde sin premiär match i nya laget och Jack satte 2 bollar trots en kraftig lårkaka som han fått på träningen kvällen innan....

Julia gjorde sin uppstart med laget på Hellasgården och körde höghöjdsbanan .
7 meter upp i luften dinglade vårat lilla barn....och då menar jag DINGLADE!!!
Imorgon spelar Julia Derby mot sitt gamla lag...och jag ja jobbar igen.



Höstens vardagsrum...
....och fast klockan är så lite 00.00 så är det alldeles tyst i huset...

Konstaterar att det gör gott med idrott, man kanske ska prova!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Halllååååå vart är du?

Helt under isen? :/ du vet det blir sommar igen!!!



Kram

2010-11-15 @ 20:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0