SENSOMMARSTÄDNING

Ja vi kan väll kalla det så eftersom höststädnind låter så deprimerande...mina dagar är nu räknade för utelliv. Innan sepetmber är slut har jag gått i ide och börjat min kur med AD droppar för att klara mej fram till april då jag tittar ut igen.



Så jag flyttade mina rabarberblad till framsidan (där ytterdörren är) så jag ser dom när jag går ut till bilen och i mitten ställde jag en fin rosa höstaster i en betongkruka från Z trädgård som jag fått av Dekotjejerna Mia och Jenny.



Sen vart det fix på storingången där vi går in på vintrarna och där stora hallen är.



..och där fick det bli lite brandgult eftersom det går så fint till dörren...



VACKERT!
Men så köper man ju alltid för mycket blommor man kan liksom inte sansa sej VILL HA ALLT!
KÄNNS DET IGEN?



Så det blev lite ljung vid ytterdörren som jag kommer se varje gång jag tar mej till jobbet.



Ja och så blev det lite vid trappen som är PRECIS vid bilen...



Kanske kanske kanske hinner jag eventuellt mot all förmodan möjligtvis ta en halv kopp kaffe mot husväggen innan det kryper ner höstluft i varje liten kroppsdel på mej....
MEN BARA KANSKE!




Kommentarer
Postat av: Daniel

oj så färggrannt ni har på eran gård!!!

2009-09-08 @ 15:02:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0