MASSOR AV MYYYSSS...

Det råder inga tvivel om att mys är viktigt hos familjenG...nassor av mys ska det va och gärna med godis,läsk chips och glass.
Sen är det bara att bädda ner sej i soffan och titta på SPORT!!



Här är det Joel och Emil som har måndagsmys...
Vem är Emil???
Jo det är ett litet barn vi fått på köpet eller man kan kalla det för delad vårdnad ,,,alltså vi har delad vårdnad på Joel oxå även fast han är vår liksom.
Det kan vara GRÖNDJÄVLIGT när man har sin dag och båda är här samtidigt men ack så LJUVLIGT när båda är hos de andra föräldrarna!!!
Vad säger ni ..kan inte bli bättre (jag menar de bra dagarna) när vi är LEDIGA!!!
Minsann om inte storasyskonen tycker som jag oxå,eller?
Alldeles nyss kom jag ner och då låg dom så här söta ddärnere (va tvungen att kolla det va så tyst)
Dax att sluta dom är påväg upp!!!!!
Snart snart blir det lugnt igen dom skulle bara fylla på kistan med mackor ,dom har ju bara ätit middag ,druckit 2 liter läsk ett stort paket glass..
...sa jag att det bara är måndag!




Kommentarer
Postat av: Joel

Fredag hela veckan?

2009-09-14 @ 23:02:45
Postat av: J

svullon xD

2009-09-16 @ 21:59:59
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0