INNEBANDY STATUS ...BARA SÅ NI VET

JAPP!
Nu är det fredagkväll och en ganska stillsam sådan...
Julia är hos en kompis och Joel har stadslagsträning  3 timmar ikväll...
Under veckan har det varit mycket innebandy som vanligt så en lugn fredagskväll är helt ok.
Så här blev iallafall veckan.
Måndag: Joel träning
Tisdag: Jack träning
Onsdag: Julia och Joel träning
Torsdag: Jack match ,,DEBUT i junior allsvenskan mot Värmdö som slutade 3-3 .Matchen var galet sen ute på Värmdö (kl21.00) betänk då att det ska spelas 3 perioder så kl 23.00 kom dom hem JÄTTEHUNGRIGA och JÄTTE TRÖTTA
Ikväll fredag har som sagt Joel stadslagsträning och det är SISTA gallringen kan man nog säga ,,sen ska liksom truppen sitta!
Så till helgen
Imorgon lördag ska Julia göra sin första match i nya laget OJ va spännande!
Sen har Joel match kl 14.00 och 17.30 först i division 1 sen i division 2 där kusinen dessutom spelar.Tur är att inte mormor är hemma det ser nämligen så konstigt ut när hon klappar vid alla mål,,folk undrar liksom vilket lag hon hejjar på..Skitzo kärring/tokig mormor!
På söndag har Jack matcher en vid 11 0ch en vid 20 .Där imellan ska jag gå på loppis det är min syssla på söndagar det är min sport kan man säga ..det ÄR sport att hitta billiga loppisfynd,ELLERHUR?
..och vet ni va efter allt det här kommer måndag igen och för den som vill kan då börja läsa på översta raden igen
Ända skillnaden är att jag ska ha tjejmys/spa på måndag kväll OCH det är också en hobby och hobby är också en sorts sport!!!!!!

VAD GÖR ALLA ANDRA SOM INTE HAR SPORTANDE BARN???
...kanske pysslar hela dagarna...



..Och eftersom jag raderat alla innebandy och sport bilder för att ge plats för nya så tog jag motsatsen för SPORT på 5 bokstäver MAZZE
HAHAHAHAHAHAHA kom snart förbi på en fiiiika igen......

Kommentarer
Postat av: Angelina

Du vet väll att jag skojar!!!Kära svåger

2009-09-18 @ 20:21:25
Postat av: Mazze

En av få bilder som va bra på mej..

2009-09-20 @ 20:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0