GAMMALT BLIR NYTT

Släng inte allt som glimmar!!
Har fått en ny dille till Biltemas stora förtjusning...
Jag går på loppisar och fullkomligt rensar lagret på de där gamla fula silver/mässingbrickorna som finns överallt sen åker jag till biltema och köper billack i sprayform.
Det är så himla kul och blir hur bra som helst.
Titta bara på de här brickorna som va slitna nysilverbrickor som nu ser hur dyra ut som helst,eller?



..sen att man råkade ha ett brickbord hemma gjorde ju inte saken sämre så nu huserar 2 nya fina brickor på mitt ekunderställ.



...så när vi kommer hem från jobbet gör vi precis som familjen Ewing!
Tar en drink vid nya brick/drink bordet som vi sen sitter och sippar på fram till vi ska sova..
NOT!!!

Förövrigt vad gäller innebandyn så blev det totalt 4 vinster och en förlust i helgen..det var väll ok med tanke på att vi förlorade mot AIK.
Julia debuterade i sin första match med 2 mål och en assist...BRA!
Jack slog inte ner någon på plan och Joel sa bara nåra fula ord till domaren....BRA!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Nämen, titta, titta! Ett sånt där brickstativ har jag med i gömmorna. Och ett par fina brickor i nysilver har jag gått och spanat på i en second-handbutik här i närheten, men inte haft något giltigt skäl för att köpa. Nu måste jag tacka väldigt mycket för tipset, Angelina, ska fundera på brickorna en gång till, definitivt.



:)

2009-09-25 @ 21:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0