ATT GÖRA I HELGEN...

Innebandy såklart!

Fredagskvällen inleder jag först med lite jobb ,ikväll ska det bli klädparty så det ryker...
och imorgon lördag så ska det jobbas som vanligt,lördagar är absolut den tråkigaste dagen på hela veckan att jobba.

Bara för att det ska jobbas missar jag första perioden av 3 i Jacks match mot Wisborg på lördagen och på söndagen missar jag både Julias match mot Huddinge och Joels match mot Högalid.
Eftersom jag dessutom har kvällsöppet på söndagen till kl 19 så missar jag Jacks match mot Älvsjö på söndagskvällen eller iallafall första perioden.

När ska jag hinna fota lite innebandybilder då?
Det kommer...

I helgen ska jag dessutom hinna fixa det andra TV rummet nu när vi fått så fina möbler.
Jag hade tänkt mej Etols fina matta "metalic" i grönt.
Men innan dess ska det skuras och städas och flyttas runt lite annat.

Det blir snyggt till vita stenväggar och vitt såpskurat furugolv.
sofforna vi fått ärva är äggskalsvita skinnsoffor.
Bilder på vardagsrummet före och efter kommer.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad fin din blogg har blivit! Jättetjusig! När du känner att du är färdig med städandet hemma får du gärna komma hit... jag har inte lång tid kvar nu = jag ligger mest på soffan. ;) Jag ska ta mig i kragen och städa och "boa" lite i helgen...

2009-09-25 @ 21:50:16
Postat av: Anonym

Har du sovit NÅGONTING i helgen?!!!

När ska vi gå ut på stan och fika?!

Vi måste fiiiiiika!!!



Kramar från Töserna

2009-09-27 @ 19:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0