ALLA TREVLIGA BESÖK...

Den här veckan som gått har varit en sån där vecka med många besök ,massor med fika och trevliga samtal.
Det har varit gamla arbetskamrater nya arbetskamrater gamla vänner nya vänner unga damer och äldre sådana med och utan sällskap.
ALLTSÅ EN TOPPEN VECKA!
En av mina besökare va den här lilla kråkan.....



...Jaasåå var har hon nu rymt???



...så långt bort är hon inte för här är ju Pingu...bäst att leta upp lillfisen annars kanske hon river stället!!



Vilken tur här är hon ju en av veckans små besökare!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh :D

Vilken underbar bildserie!!!

Jag lär bli tvungen å köpa väskan snart ;p



Hihi!

Måste se bilderna nästa gång, jag VILLE ju se dem!

Skojade bara när jag sa nej! >_<



Idag har vi varit ute på stan å fikat!

Pratat om det du nämnde till Anne...

Nappar inte hon kanske jag & en goa tjej kan ;p

Vore sååå jäkla sköj!



Puss & kram

2009-09-06 @ 21:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0