VAD ÄR ÄKTA KÄRLEK?

Ja just det vad är äkta kärlek...nån som vet?
Jag vet eftersom jag just fått svaret.

Jag: Älskling imorgon är vi lediga ihop ska vi fika då tillsammans innan Joels match?
Lasse: Nä, du får åka själv imorrn.
Jag:Jaha men ska du inte se matchen?? och vadå vi har typ inte träffats på hela veckan.
Lasse: Men det är AIK på tv imorrrn så jag måste va hemma du får åka själv!
Jag:Jaha undrar just vilken plats jag skulle komma på om du fick ranka....tvåa eller?
Lasse: Nä trea!!!!!!
Jag WHAT!!!
Lasse: Ledsen men.....först kommer AIK sen kommer Liverpool sen kommer du på tredje plats.
Jag: TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Äkta kärlek i din ordning!?
....undrar just om jag ska göra OM min ordning!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Lasse

kommer jag nu på första?

2009-10-03 @ 15:21:33
Postat av: Mamma

2009-10-03 @ 15:26:06
Postat av: Joel

om jag ska vara ärlig tror jag nog att du kommer 5.a , Jag 1. , Aik 2. , liverpool 3. , Detroit 4. , du 5 =)

2009-10-03 @ 15:27:15
Postat av: Jessica

Åh, när det kniper kommer de ÄKTA känslorna fram...

Inte kan de ringa AIK när livet känns bajs inte!

HA! Nästa gång de är i nöd kan du ju be dem ringa AIK ;p



PUSS

2009-10-04 @ 20:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0