TOKIGA SAKER HÄNDER...

Igår gick kamera he.....tet sönder,,,japp knappen flög iväg bara sådär så det var bara att åka upp till butiken och visa på vad som hänt ,kameran är ju bara 7 månader.
Men vad säger dom i butiken tror du?
HAR DU GJORT DET SJÄLV!!!!!!!!!!!!

Ja va faan tror du jag tog sönder kameran för att jag vill stå här och tjafsa med dej !!

Jag får alltså ingen ny kamera och för att få ett utlåtande om VEM som tagit sönder min kamera så får jag betala för det me.

Nej,, det blir till att använda drulleförsäkringen ...

Tro nu inte att dan tog slut där nej sen var det dörren på jobbet som va sönder och ingen vill kännas vid detta!!!!

Djäklar va arg jag blev igen men med ett efternamn med lite stuns i så sa den lilla fjollan att vi fixar imorgon!!!

Jorru jag lovar!!! ANNARS !!!!!

fÖRÖVRIGT KAN JAG BARA TALA OM ATT DET FINNS FINA MÄNNISKOR OXÅ...

G-STAR Janne kom och tog en fika Han e så trevlig!!!

Sen kom mina favvokunder bara för att säga Hej och fråga hur jag mådde - Dom e väll för goa.

Sist men inte minst kom min favorit sen gamla tider vi kan kalla henne Butterkakan och när jag kom hem från jobbet låg detta fina mail i min inkorg


Tack för idag Angelina !
Önskar att du kunde känna hur jag känner mig varje gång jag hälsat på dig. Jag mår så himla bra ! Jag känner mig inspirerad och har en varm snäll härlig sol innombords när jag åker ifrån dig !

Sånt får mej att glömma allt trist på en dag!

Som sagt inga bilder idag.....

Kommentarer
Postat av: Joel

min kommentar?? :O :O :O :O

2009-10-14 @ 21:50:24
Postat av: Lasse

Kunder ska köpa saker.

2009-10-15 @ 19:19:19
Postat av: Jessica

Håhå vilka roliga gossar du har!

Vi var hos fru doktor idag, får provsvar på måndag... Men bara det att man varit där gör

att jag känner mig lite lugnare...

Sessan sussar sött nu och har ätit bra,

så nu sitter jag här lite tom och lite deppig....



Imorgon får jag besök, då blir det film och götter. Det behövs. Måste ta mig samman snart och få lite liv i luckan efter sjukling-isoleringen.



Många kramar från mig å fislisa

2009-10-16 @ 20:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0