STICKFROSSA och PYSSELFEBER

JAPP! Nu är det sticka som gäller...massor av nya garner i butikerna och fina sådana.
Stickar nu på flera beställningar och det är kul i lagom doser.
Nu är det oxå Home makeover hemma så det ryker om det....
Nya mattor är inköpta ,matbord och sängbord som målas i högblank svart , kuddar som kläs om sänggaveln som får nytt fodral ,krokar som kommer upp efter många års väntan.
Alla kökshyllor får ny färg som matchar luckorna (har ett danskt kök som innebär bara luckor nertill).
Fint blir det iallafall ...måste nästan fota lite snart men det måste först vara TOPSNYGGT innan och eftersom det bara är ledigt på måndagar så är det inte lätt att hinna fixa i den takt man själv vill.
Får göra en Hemnet visning på min egen blogg...om jag/vi har tur blir det sålt utan mäklare så vi kan köpa oss ett gråblått rappat enplanshus med centrerade fönster och dörr (min dröm).
Nä förresten vi ska bo här i 5 år till tycker jag.
Alla andra timmar som jag inte pysslar eller är på jobbet är det innebandy alla veckans dagar...
4 av helgens 5 matcher ledde till vinst och tur var väll det....





Mossgrön sjal i garn Twiggy finns i butiken för 399:- med massor av långa fransar

Kommentarer
Postat av: sara

Oki dags för en bestälning!!! vill ha ett par såånna vantar jag köpte förra året av dig som var stickade i grått, men som jag naturligtvist glömde i gina tricots omklädningsrum... och dom fanns inte kvar dagen efter, blev såååå ledsen!!!!!!! dom betydde mycket för mig! det var juh DU!!!! ärtan pärtan purjot som hade gjort dom!!!! =,( snyft.. vill att du gör ett par i svart pözz på dig S (ärtan)

2009-10-09 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0