HELGENS GÖROMÅL

Helgen är till för att göra ALLT som man inte hunnit i veckan plus allt som man vill göra när det är helg...det går liksom inte ihop.

Fredagkväll ser ut på följande vis:
Julia ska på tjejkväll hos grannen så jag kan för första gången följa med för att se Joels stadslagsträning hittills har jag bara fått den återberättad och efter den träningen så blir det nog inte så mycket mer då vi nog inte är hemma före 22.00

Lördag ska det jobbas den absolut tråkigaste dagen att jobba eftersom jag missar så mycket innebandy och vem vill dessutom gå upp när alla andra får ligga kvar i sängen?
Julia har match mot Segeltorp och Joel har match mot Täby.

Söndag jobbar jag igen....på måndag är det ledigt då ska jag vila och lägga min sista hand på allt målande som jag satt igång och efter det ska jag fota allt jag målat.

Men jag kan visa fina kudden jag gjorde till min Jullia igår .....har fått dille på att texta på tyg...





....och såklart undrade Joel va hans kudde va och den kanske kommer men först måste texten komma till mej !
Vi får väll se vad det skulle kunna stå på den,,några förslag kanske?

Kommentarer
Postat av: Sofie

varför inte

"min joel är världens tröttaste joel" ? ;)

2009-10-24 @ 12:50:49
URL: http://suhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0