OCH SÅ VAR DET DAX IGEN DÅ...

I somras sa min läkare till mej efter att ha gått på kryckor i två veckor för en svår ischias att jag INTE bör slänga min kryckor.
-Du har råkat ut för kronisk ischias... dvs att jag kommer att få det till och från resten av mitt liv.
Det börjar med ryggskott som sen leder till denna fantastiska värk.
Värken kom smygandes i går kväll.....
Så i morse kröp jag upp på alla fyra upp för trappen och in i Julias rum där låg jag i 20 min störtgråtandes och försökte resa mej upp............
Till slut kom jag upp och då skulle jag naturligtvis nysa....försök nysa med ischias!!
DET GÖR DJÄÄÄVLIGT ONT!!!
Man ska gå när man har ischias (min favoritsysselsättning) not!speciellt inte i detta väder...men som sagt det var bara att gå det...i foppatofflor (de ända jag fick på mej när jag var själv..BLÖT!!!!



Inte bara jag som har ryggskott...Takryggskott!




nånstans här blev jag omsprungen av två hurtbullar!!!



själv fick jag stanna för att vila!



och nånstans här va jag väldigt blöt om fötterna!



efter den här bilden så traskade jag hemåt som lutande tornet i Pisa...




Kommentarer
Postat av: Jessica

Aj och usch!

Stackare!!!

Vilken promenad du tog! I foppatofflor?

Jag kan inte riktigt se det framför mig, dig i foppas...

Har jag berättat om när jag drömde att jag skjutsade Foppa i en rosa cadillac? DET var en bisarr dröm...



Jag är glad att jag tagit tjuren i hornen och pallrat mig iväg tillkiropraktor NU, innan man dragit på sig något så djävulskt som ischias!!!



Jag var sne som en ladgårdsdörr :D

Här är allt nästan som vanligt, vi får komma förbi på en fika verkligen, det var sjuuukt länge sen :(

Tiden går alldeles för fort...

KRAM

2009-11-16 @ 20:37:36
Postat av: Eva

Det låter inte kul Angelina, hoppas att du snart blir bättre. Hälsa familjen. Kramiz Eva ( släkt med Catrin)

2009-11-17 @ 14:34:55
Postat av: Adam

Jag låg hemma hela förra veckan med ryggskott:-(

det var förövrigt tredje gången detta år.

krya på dig tjejen.

Kram Adam

2009-11-17 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0