NYÖPPNAD DELI BUTIK .....



Nyöppnat i Aspis.....
Med massor av goda grillade mackor alla döpta efter gatunamn in the hood.
Jag tog en grillad Pilgrim mmmm
Verkligen att rekommendera, fylld med mozzarella tapenade och annat gott.
Här kan man oxå köpa med sej bröd ,goda oljor och smaksatt salt.
Väl värt ett besök.



Fin cider att köpa med sej hem,kanske?



Brödet var helt fantastiskt och lokalt från trakten,ett sånt här surdegsbröd tar 4 dagar att baka men så var det ljuvligt...
Jag köpte med mej en halv limpa , helt perfekt att kunna köpa med sej en halva bara sådär.

Innan vi hamnade på detta trevliga ställe tog vi en promenad, jag och lilla mamma ner till Winterviken.
Så friskluft har jag fått ,och idag åkte till och med korsetten av ...ryggen har repat sej snabbare än jag vågat tro. Nu håller jag tummarna för att vara frisk i ryggen ett tag,


Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh så najs!!!

Dit måste vi gå.

Jag var inne på bloggen, listade ut att det var fel adress ;P



Har du sett dessa

http://www.madamstoltz.dk/site/Inspiration/

Tror "JuL" ljusstaken skulle bli en hit, verkar gå hem bland alla "jag älskar inredning"sbloggerskor.



Hoppas det känns lite bättre nu när solen tittade fram en smula... Kram

2009-11-21 @ 20:25:49
URL: http://sienneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0