HÖSTLÖV/HÖSTLOV

Nu är alltså höstlovet snart slut!Puh..Jag lovar att det ser ut som på Ghasaremsan hemma hos oss ...det har inte funnits tid för städning eller höstpiff här inte.
Lovet har för våran del förutom att som vanligt jobba varit fylld med innebandy.
Det har spelats 2 cuper och 1 stadslagsmatch och 1 vanlig seriematch sen har det som vanligt varit träningar.

Dessutom har vi haft 2 inneboende datagikar som sovit på dagen och spelat på nätterna....så det har legat sladdar och omkopplade datorer överallt.....

För Joels del var det vinst i stadslagsmatchen mot 1 år äldre grabbar från norrsidan och i cupen som spelades blev det ett silver.
Julia har i helgen fått spela sin första cup i nya laget där blev det tyvärr ingen medalj men lillfia gjorde en mycket snygg assist ...hon är bra på det,mycket bra!

Jacks match avslutades också i en vinst.

Själv fick jag 2 par nya skor ,YES! snart har jag 60 par.....tänk när jag har 100 par då ska jag fira!!!............med 1 par skor.

Med andra ord vi har inte haft lov för att kratta löv.



Mina fina nya skor..går inte att kratta löv i!



...så löven får helt enkelt ligga kvar...

Ny vecka med nya utmaningar väntar..vad sägs om jeansfestival för 500 personer.
Nog ska jag kunna sälja några stycken,eller?

Men först ska det städas imorgon....hela dagen!






Kommentarer
Postat av: ..

gikar? .........

2009-11-05 @ 17:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0