SÅ HÄR BÖRJADE MIN DAG



Jag hade inte en tanke på vad det var för dag idag ,men det hade min prinsessa så när jag vaknade fann jag detta och frukosten fanns redan klar...
MIN ÄLSKLINGS FLICKA!



..resten av dagen ägnade jag mej åt detta ,ja inte läsa boken det har jag gjort hela veckan utan nu var det praktiskt arbete som gällde....
Bilder på mina konstverk visar jag i veckan som kommer.
Det blir inga visa ord detta vekoslut,det ända jag kan säga är.......
JAG SLOG FÖRSÄLJNINGSREKORD UNDER MAJ MÅNAD!!!!!!!!!!! (skriker ut det i glädje)

Kommentarer
Postat av: jessica

:)

Vad mysigt!!!

Härligt med försäljningen, Grattis!!!



Ha en finfin vecka!

Kram

2009-06-01 @ 12:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0