MITT SÄTT ATT KÄNNA MEJ RIK



Jag får så många fina besök dagligen av vänner och bekanta.
Oftast trillar dom in helt oplanerat och spontant ,sätter sej i min gamla soffa och pratar en stund.
Det är vänner sen gammalt det är nya vänner det är mammor från bandyn det är grannar det är släkt och gamla jobbarkompisar.

ALLA NI ENVAR BETYDER MYCKET FÖR MEJ OCH MITT VÄLBEFINNANDE!

Jag känner mej alltid glad och speciell när ni varit här om så bara för en stund så sluta aldrig!

Just dessa små praliner kom två gamla arbetskamrater med så då blev det kaffe goda praliner och massor av snick snack.

Så alla ni som är rädda för att ta någons tid i anspråk eller att vara rädd för att komma i fel tid eller ögonblick tänk istället om ni inte skulle finnas där ......
Att vara ensam eller känna sig saknad är tyngre än att få ett nej för att tiden inte var rätt just då!
Kram på er som ger mej ER tid!

Kommentarer
Postat av: Sienneis

Åh så fint sagt!!!

:D

Det var riktigt bra skrivet!

Skön helg på er och kramar!

2009-05-15 @ 14:01:46
URL: http://sienneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0