JA ,JÄDRANS VA DET GÅR UNDAN!



Nya rabatten utanför friggan!





Som vanligt ska det alltid göras en massa när sommaren kommer ,det blir ju så när man bara går ut mellan April och september.
Listan va lång men jädrans va vi har jobbat ,så här såg listan ut tidigt i våras:
Fixa grus-klart
Fixa altan-klart
Fixa nya rabatten(se bild)-klart
Fixa grunden-ska beställa färg på lördag
Tvätta husfasaden-gör nog det nästa helg
Köpa växter till alla rabatter och krukor-klart
Så blommor-klart
Gjuta i betong-nu på söndag om det är bra väder
Riva stenmuren-klart
Köpa jord till att jämna upp allt som blivit knöligt efter grävmaskin-typ augusti
Nu är det bara att grilla äta och dricka ,Gud va skönt!
Men det är klart att jag hinner komma på nått nytt projekt!
Det finns ett antal på lut.........

Kommentarer
Postat av: lisette

Hejsan :)

tänkte berätta att jag har en outlet som jag säljer lite kläder, skor och smycken och så på :) Kan alltid ta dig en titt genom att gå in på adressen nedan..



Http://Lisettee.blogg.se/outlet



är du intresserad så skriv tillbaka till min vanliga blogg eller outlet bloggen så svarar jag så snart som möjligt.. Tack så länge..

Kramar Lisette

2009-05-28 @ 10:54:19
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0