GAMLA BILDER ....från min vardagsrumsvägg!



Kortet är taget för snart 3 år sedan men man kan aldrig titta sej mätt på sina barn.
Nu har han dessutom varit bortrest i 3 dagar då längtar man lite extra...hur ska det gå när dom inte bor hemma....
Älskar dej/mamma



En vilja av stål...men jag älskar dej ändå fast du alltid är arg!
Då 12 nu 15 tänk va stora dom blir STÖRRE än mamma!
Älskar dej/mamma



En älskad PRINSESSA som man inte avfärdar så lätt ,en tjej med skinn på näsan som snart ska börja i högstadiet.
Tänk va tiden går fort!
Älskar dej/mamma

Kommentarer
Postat av: Mia

Joel, alltid arg....jag tykcer att han alltid är glad!!! Underbar kille!



Kram Mia, Freddans mamma

2009-05-27 @ 12:53:02
Postat av: Joel

haha tycker jag också mia ;)



kram

2009-05-27 @ 16:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0