EXAMENSKLÄDER TILL EN FAIRYTALE

Nu har jag spunnit loss nått helt galet ..har nämligen bestämt tillsammans med Julia att hon ska se ut som en "Fairytale" på skolavslutningen.
Så jag har sprungit runt och letat efter de riktiga attributen för att just bli en sådan.
Fröken J hade bara ett krav "Det får absolut inte finnas någon som har likadana kläder som jag"
Tur att mamma har klädesaffär.....
Det kommer att bli riktigt coolt och nått utöver det vanliga så håll koll på bilderna som kommer att komma på fröken.



Vita converse,vita spetsstrumpbyxor ,vita knästrumpor,vit tyllsjal,vit kofta....



vitt linne,vit tyllunderkjol och vit spetsklänning.
Här snackar vi äkta Dansk lager på lager stil.
MIN FAVORITSTIL!!!!
JAG ÄLSKAR LAGER PÅ LAGER DET ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SNYGGT
....och hon kommer definitivt INTE se ut som alla andra I PROMISE!

Kommentarer
Postat av: sienneis

Åh hon kommer bli skitcool/snygg/vacker & C O O L !

Lite Madonna "Like a virgin" :D

Förutom boytoy-bältet :/ och spetshandskar & den tuperade håret, mouchen, och allt tingeltangel!!!



Hon kommer bli så cool! JAG skulle vilja ha kläderna! Älskar också lager på lager! Det är praktiskt också! Får jag lite kräks på en så kan jag bara ta av den, hihihi ;)



Hoppas ni får en fin fin helg!!!

Massa kramar

2009-05-29 @ 21:02:09
URL: http://sienneis.blogg.se/
Postat av: jannika

woow, hon kommer bli så fin så :)!

2009-05-30 @ 10:21:35
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0