15 TON OCH 5 TIMMAR SENARE



Grushögen är borta efter 5 timmars HÅRT arbete och det blev sååå fint så nu fattas bara lite jord och fina blommor sen är min trädgård snart stylad för säsongen.
Uteplatsen åker vi och köper nu i helgen eller nästa och där ska jag sen ställa nyoljade utemöbler en stooor grill och en massa mysiga kuddar.
....som jag har längtat efter detta!



Ännu så länge får möblerna stå på gruset och vänta in sin rätta plats....
katttrappen är på plats där mina 4 fotade vänner varje morgon väntar på att få komma in.



Sen så blev det en liten solplats att inta morgonkaffet på. Med lite kuddar , fin duk och blommor såklart så blir det nog lite Leila/Ernstigt här också.

Kommentarer
Postat av: Ernssica

oooooh, här känner jag hur sommaren växer som en stor sol i magen på mig :) Dä ä som en hääärlig känsla som gottar in sig å man känner att nu, nu är livet gött å leva (läs med Ernströst).



Blir alla tiders detdär du :)



Kram

2009-05-03 @ 09:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0