VECKANS ORDSPRÅK

Jag vet att veckan inte är slut riktigt än men jag hittade ett så passande ordspråk för veckan så jag va tvungen att skriva in det innan  jag glömmer bort.
Jag har nämligen varit i skolan på besök.
Det har INTE hänt något sen jag gick ut nian 1987 och eftersom jag var en riktig djävel i skolan men livrädd för mina föräldrar så måste jag få utlopp för det nu ....jag känner verkligen kalla kårar för detta folket LÄRARE.

BRÅKA INTE MED MINA BARN DOM HAR EN DJÄVEL TILL MORSA!¨

DETTA STÅR PÅ SKOLVERKETS HEMSIDA:

Säga vad du tycker


De som bestämmer om sådant som rör dig ska tänka på vad som är bäst för dig. Du har rätt att säga vad du tycker. Vuxna måste lyssna på din åsikt.

Dom har nog missat det i en del skolor

VECKANS ORDSPRÅK:
Det finns en plats på jorden, där solen aldrig ler. Den platsen heter skola, dit vill jag aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har såååå rätt så haha puss ärtan

2009-03-13 @ 15:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0