VARFÖR SER DET INTE UT SÅ HEMMA HOS MEJ

Varför ser det inte ut som det gör i alla inredningsmagasin hemma hos mej!
Har dom barn som inte får andas?
Har dom inga husdjur?
Ingen lera eller grus på tomten?
Engångsporslin och engångs kläder?
Eller har dom nån som springer runt och städer dygnet runt!!!


Vad ska vi skriva till den här bilden då?
Skitiga byxor från okänt märke och antik bäddmadrass!!!



och till den här bilden så blir det:
Stilleben på golvet av gamla dagböcker från förr!!!!



Här finns det inte längre något hopp så jag säger bara:
Fredde kan du komma hit nån helg igen?!
Om ni vill se fina hem så kan ni alltid länka till min favorit tidning Allt i hemmet
www.alltihemmet.se

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vet du, sådär ser det ut hos oss med :)

Vilken underbar klänning lite längre ner där på din granne!



Hoppas att alla snygga kläder finns kvar när jag fått pengar!



Kram

2009-03-10 @ 16:04:15
Postat av: Freddan

Klart jag kommer! Säg bara till när!!!



Freddan

2009-04-15 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0