SÖNDAGSLYCKA

DUBBELLYCKA - MED PANNBIFF 2 GGR SAMMA VECKA

Kan man ha mer tur än vi .....min stora älskling ringde till sin farmor och tog fram den mest ynkliga rösten efter en natt i stan och sa hur gott det vore med pannbiff (ni som läst min blogg vet att vi älskar farmors pannbiff) och farmor kan inte motstå sitt första barnbarns önskan.
Så om en timme ger vi oss av YES!!!!!
Nu sitter vi bara och väntar på att min söta älsklingstjej (J 11 ÅR) ska komma från sin innebandy träning.
På fredag så får vi åka dit igen för att äta pannbiff ,,snacka om dubbellycka.

Dessutom så spar jag ju en middag inför min utmaning ,så då kanske det går ihop sej.
Nya utmanarna är lillebror(J 15 ÅR) och min stora kärlek (J 17 ÅR)som sagt att dom ska ta den nästa vecka undra vad vi får äta då till middag.
Typ ostbågar med cola ,chips med oboy och popcorn med red bull och på fredan smågodis!!!

Kan bara konstatera att veckan har varit ganska bra fast jag varit i skolan på besök!!! och lärare kan vara rätt svampiga så eftersom jag inte har nått kort på pannbiffen än så kan jag ju ta ett kort från svampskörden.PASSANDE VA!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0