ORDSPRÅK

Ordspråk är bra , det finns tusentals miljjoner, men inget som passade mej just igår ,,trodde jag.
Därför blev det inget men idag kom jag på det ....
Så här låter det :
ATT ALLA SKA VARA SYSTRAR ÄR EN DRÖM SOM DE HAR SOM INTE HAR NÅGRA SYSTRAR



....och vi är 4 systrar!

Jag har 3 systrar ibland
Förut ett tag hade jag bara 1
Igår hade jag 2
Fast jag har 3
Men oftast har jag bara 1
Just igår önskade jag mej 3
Idag ringde 1 och då pratade vi om 4
Nu tänker jag på 1
Just nr 1 har aldrig varit 0
Men nr 2 har oftast varit 0
Och nr 4 är just nu 0
Nummer 2 är just nu 1/2
Och nr 1 är alltid där

Det vore kul att ha 3 eller åtminstone 2 men  inte bara 1
Just idag går tankarna till nr 4 lilla du..

Ibland är det så svårt......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0