NU VET JAG VARFÖR....

Jag är en trogen läsare till en alldeles speciell blogg med ALLTID fina bilder på alla möjliga bakverk.
Men men men Jessica VARFÖR visar du inte hur det ser ut under tiden du bakar utan bara de där härliga bilderna efter.
Hm jag inser nu vad det är jag tycker är så tråkigt med bakning.
Men jag gjorde det iallafall!



DISKNING I MASSOR!!!!



VÄNTAN...............................



KLAR ....NU SKA JAG BARA DAMMSUGA och städa upp!!!!
(men du Jessica fortsätt inspirera mej ...kanske en dag blir jag en husmor)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag ska ta bilder under processen nästa gång, lovar ;p

Tog åt mig och la upp en bild på mitt köksskåp ;)



KRAM

2009-03-04 @ 20:29:49
Postat av: Jessica, igen

Kolla in denhär damen då!!!

http://amyatlas.com/

2009-03-05 @ 18:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0