10 ÅR HAR GÅTT OCH ÅHHH VA JAG TYCKER OM DEJ!!!!!!!!!



Visst är hon söt?
Min favorit tjej från Göteborg.
I år är det 10 år sedan vi träffades första gången och det var med buller och bång vill jag lova!!!!
12 år va hon när hon bokstavligen kastade sig in i mitt liv och stal mitt hjärta och ända från den dagen så finns hon där i mina tankar.
 
Men tro nu inte att hon är så ljuv som hon ser ut (bilden har hon valt själv) men hennes hjärta är så här fint.
TUSEN MILJONER KRAMAR OCH PUSSAR TILL DEJ  DU ÄR EN RIKTIG KÄMPE OCH EN MYCKET FIN MÄNNISKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt

2009-03-12 @ 15:25:09
Postat av: Anonym

NUUU blir mina ögon alldeles fyllda av tårar, måste bara säga att du är bäst och det har du alltid varit. Tack snälla för dom fina orden dom kommer att värma länge....tänk att det skulle sluta så här hehe men än är det inte över, så lätt blir du inte av med mig. Du vet att jag tycker om dig! hade du varit här hade du fått världens största kram.. love ya kram S

2009-03-13 @ 11:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0