VÄRLDENS BÄSTA FASTER

Min faster är världens bästa,tycker jag och jag vet att det är ömsesidigt det är en härlig känsla...
jag skulle nog faktiskt säga att hon är en av de människor som betyder mest för mej i livet.
Hon är oxå min gudmor och mentor.
Mitt andra namn har jag fått av min kära faster Hanna och det är jag stolt över.



Fina Faster Hanna och Kingeman



Faster Hannas lusthus där vi brukar äta lunch...



och den lilla lekstugan....



och så en liten oas utanför gästhuset....



Den här iden är smart ,ta bort benen på den gamla trädgårds soffan och häng upp den på lämplig plats fyll den sen med massor av kuddar och njut av livet i Danmark "Det har jag gjort"



Bara så fint ..precis som du Faster Hanna!
Vi hann inte kramas och pussas och prata natten igenom men jag kommer nog snart igen....
"Din gud dotter"

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gaaaaah vad underbart!!!!!!!

Vilken otroligt fin blombild!

Mysigt med en så underbar faster/mentor/gudmor!



Vi pausar från solen, Emma snackar som en tok här :D

2009-06-26 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0