MINA RABARBER I BETONG


Så här började jag alltså med tre jordhögar som jag la ett rabarber blad över.

Det är jordhögen som bestämmer hur djup skål du vill ha...




...sen så är det bara att kladda på betongen över hela bladet och sen låta det torka 1-2 dygn



och sen är det bara att pilla loss bladet från betongen med en mejsel och en borste..



Här är det färdiga resultatet ,dom blev sååååå fina nu ska dom bara placeras ut i trädgården.
Sen är det dax med nya projekt (jag har ett på gång och till min hjälp har jag en parabol????)


Kommentarer
Postat av: Jessica

WOW!

Supersnygga!!!

Ser kul ut!

Du är värsta proffset på detdär ju!



:) kram

2009-06-01 @ 20:58:10
Postat av: Jag

Det är bara att komma så kan jag hålla kurs för dej

Det är superkul.....

Kram vi ses på måndag

2009-06-01 @ 21:16:01
Postat av: Jessica

Jättebra ordspråk!

"Sätt dina mål så högt att du rakryggad kan gå under dem "



Me like!

Kram

2009-06-03 @ 21:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0