FÖRE OCH EFTER




Så här såg det ut när vi startade med vårat husrenoverings projekt.
Nu är huset skurat med grovrent ,grunden är målad ,väggkonsoller uppe bara blommor fattas i korgarna.



Jack i full färd med att skura fasaden.
Vilka duktiga barn vi har ......det var ju Joel som grusade ut 15 ton grus och det var Julia som var med och målade grunden.



Man skulle nästan kunna tro att det är en mur i en by i Toscana ,eller hur?





Nu är det bara blommorna som fattas....
Jag vet precis vilka jag ska köpa ,dom jag suktade efter när jag var med Anne och Jessica på promiss i min lilla by...
Eldigt orange/röda små blommor som jag inte vet vad dom heter..


Kommentarer
Postat av: Adam

Maskros?;-)

2009-06-12 @ 13:25:40
Postat av: Jessica

http://jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/

hahahahahahahahahahahah!!!!



Minns blommorna, men ej namnet...

massa kramar hoppas vi ses snart

2009-06-12 @ 18:24:54
Postat av: Anne

Guud,så snyggt det blev med nymålade grunden. Nu är det bara att "måla" på med massor av färglada blommor.

2009-06-12 @ 23:45:30
Postat av: Jessica

Ja, det blev verkligen supersnyggt!

Håller med om medelhavskänslan!!!



Ni är verkligen fantastiskt duktiga hela familjen!

Kram

2009-06-13 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0