DANMARK HERE I COME!

Nu längtar jag efter ledighet ,det var ett tag sedan men nu har jag tagit beslutet att en vecka från jobbet inte kan vara så farligt,eller?
....och när jag längtar som mest är det till den här platsen tankarna går.


Bilden är lånad.

Lånade bilden från nätet eftersom man så tydligt ser hur smalt det är på denna lilla udde.
Ungefär där lite metallskrot är med på bild finns huset som vi är i på sommaren.
Huset är det äldsta i hela kommunen och är ifrån 1700 talet nånstans.
JAG KAN LOVA ATT ALLT SMAKAR BÄST DÄR ....

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, vi vill också!

Du fortjener lidt afslapning!

Har en fantastisk (men koldt) torsdag!



Jeg elsker Danmark :)

KNUS!



2009-06-04 @ 08:40:53
Postat av: Anonym

hmmm när kommer ni ner till mig då?? purjo

2009-06-04 @ 23:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0