ORDJAKT I CITY

Heldag i stan med Guldhjärtat och bara roliga affärer ,insåg att det kryllar av budskap överallt som jag dessutom helt omedvetet fotat.



Det svenska märket cult fortsätter komma med nya ordspråk hela tiden dessa små värmeljusstakar hittade vi på Mickque.


Den här burken köpte jag till mej själv ,kassörskan va så vänlig och frågade om jag vill ha den inslagen...rapp i käften som man är sa jag: Nej, jag tar den på företaget!!!



Sen hittade vi värsta bästa muggen till Storebror som får jobba och stå i hela sommaren
Snacka klockren!



Tii och med när man ska in på pressbyrån och köpa något som ska släcka törsten finns dessa ordspråk överallt.
Skönhet kommer innifrån!
Om det nu hjälper så varför inte ...men 25 kr kändes lite väl dyrt ,kände mej rätt skön ändå just idag!!!

Men nu till det bästa av allt jag har länge letat efter en fin skylt till vår ytterdörr en som känns sådär lite personlig.
Det finns ju dom som har dessa små söta med gåsar på där det står välkommen sen finns de dom som har Se upp för hunden och Reklam nej tack......ingen av dessa har känts rätt för vår familj.
Men idag hittade jag den som passar vår familj som handen i handsken.



BRA VA!!!

Sen ville Julia hem hon va trött i benen ....vilken chicken tre timmar bara jag trodde vi skulle va kvar till sent.
Så vi satte oss på tåget hem Julia hade köpt sej en tidning som hon slog sej ner och läste och vad står då där?



Jag försökte tvinga henne kvar det gjorde jag men lyckades inte så vi åkte hem efter en halvdag på stan.
"Men mamma vi kan åka på måndag igen om det är ok???
-Ja ok det är bäst att du får åka hem och vila!
-mm jag är heeelt slut!
-Jag tror nog att du är skadad av alla inomhuscentrum.
-mmm



Streer wear 2009



Pigg mamma trött Julia


Kommentarer
Postat av: jessica

Haha, vad roligt att DU är piggast!

Jag är värdelös på att shoppa-

men kaffe dricker jag bra gärna!

Jag tror jag måste ta mig ut imorgon!



Kram i ösregnet!

2009-07-09 @ 19:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0