NU ÄR VI KLARA!?

Nu är vi klara...med våran hemlighet och det blev hur bra/Ernstigt som helst!



Här är en liten bild av mitt färdiga resultat...nyfiken?
Scrolla ner så bjuder jag på fler bilder.



Så här ser det ut längst ner på skapelsen...en lyckosten som tyngd.



Innan jag avslöjar vad vi byggt kan jag ge er en ledtråd.
Det är i detta rum man behöver en sån speciellt om man inte bara
tvättar kläder här inne...



Gissade ni rättt?
Duschvägg ala Ernst/Angelina



På insidan hänger små cykelkorgar som fylls med diverse duschgrejor



...och på utsidan en liten relaxstol med lite mysiga ljus och en inbyggd spegel..
Det här gjorde vi bra älskling.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ah, duschvägg / sänggavel vad är skillnaden egentligen?... ;p



Jag lyckades feppla te det med min blogg å sabba i vänstermeny :( suck och nu är jag bara så trött!



Men vi hann grilla å sitta på balkongen å glo en stund :) Sommartider, Härlig tider.

God afton å vi ses imorrn!



Kram

2009-07-26 @ 23:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0