MED RISK FÖR ATT BLI TJATIG

100 gånger om dagen ,,(nästan)
brukar jag säga att jag älskar mina barn.Det kan bli lite tjatig men så är det iallafall.
Jag menar dom lär ju inte glömma det och inte heller tvivla på att jag älskar dom.
Jag har slutat att kräva svar det gjorde jag när dom va små.
Däremot så får jag tre andra slags svar och alltid detsamma svaret beroende på vem jag säger det till.
Alltid samma svar .....här kommer de:



Jag älskar dej!
Jasså!
Uttalas Yazå med ett förvånat uttal med betoning på bokstaven a.



Jag älskar dej!
HM!
Uttalas kort och konsist med mycket utblås genom näsborrarna lite som en fnysning.



Jag älskar dej!
Mmmmm...jag älskar dej!!!
Uttalas långsamt och med något drömmande i blicken ....som att ha en chokladbit i munnen som sakta smälter.

Jag tror att jag låter bli att kommentera svaren utan låter min fantasi ta vid.....


Kommentarer
Postat av: Jessica

:)

Det kan aldrig sägas för mycket eller för ofta!

Jag förstår pleciiiis !!!

(var kom detta inslag av kinesparodi från?!!)



Nu är vi hemma igen så nu får ni masa er hit!

PÅ ROT!

Kram

2009-07-17 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0