FANTASTISK FREDAG

Idag fick jag en riktig överraskning när jag slog på datorn på jobbet.
En av mina favvobloggare beskrev mej som en vän ....jag blev alldeles varm inombords.
Jag tror inte jag gjort nått speciellt men kanske är det det som är just att vara en vän att bara finnas till ,lyssna bry sej men aldrig kräva nått i gengäld.
Det kan vara nog så svårt ...vart går gränsen......


Idag hade jag en liten kotte på besök en riktig liten lärka = Lärkkotte

En sak är iallafall säker jag har massor av vänner som bryr sej om mej på olika vis...
Vänner som inte kräver mer än jag kan klara av.

¤Idag tillexempel kom vännen med lärkkotten med nybakad persikopaj och vaniljsås Det är en vän.
¤Sen kom även Lillan 88 år och sa att Gunnar 88 år var orolig över mej och ville skicka med yoghurt till mej , saken är  den att Gunnar fick en stroke för en vecka sen men ändå hade han tid att bry sej om mej  Det är en vän
¤Ett litet sms kom på kvällen från en vän som frågade hur jag hade det i benet Det är en vän
¤Min favorit faster ringde mej under dagen för en jätteleverans med kläder till butiken Det är en vän
¤ Farfar hjälpte mej med tvättstugerenoveringen ,middagen var som vanligt serverad 18.30 av min kära och ett sms från mitt guldhjärta där det stod att jag älskar dej...........allt detta är vänskap billigt gratis och omöjligt att leva utan.

DET KRÄVS INGA RIKEDOMAR ATT VARA EN VÄN BARA SUNT BONDFÖRNUFT....

Tack för idag vänner!


Kommentarer
Postat av: Jessica

:D

TACK vad fint skrivet!



Japp, en människa i ens liv som gör en glad & som man gärna pratar med på (någorlunda iaf) regelbunden basis räknas definitivt som vän :D hihi!



Du är så där himla bra på att säga vettiga saker och komma med kloka visa ordspråk och påminna om vad som är viktigt i livet.



Sen älskar jag Danmark ;) det är mest därför

HAHAHAHA HAHA HA nej hihi jag skoja bara!



Nu ska jag packa vidare!

Kram Dina vänner Jessica & Emma

2009-07-11 @ 21:50:09
URL: http://sienneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0