Pantertanten

Jag känner en tant........

Och hon är en av mina trognaste vänner just nu.

Nästan varje dag kommer hon på besök till mej oavsett om det är bra eller dåligt väder.

Vi pratar om det mesta och hon är alltid glad.

Det bästa med att hon kommer till mej är att hon gör mej så glad.

Fast det skiljer över 40 år mellan oss så finns det inte nått som vi inte kan prata om.

Hon kan och vet det mesta.

Hennes favorit är Robbie Williams (-han e ju så snygg och sjunger ju bra)

För inte så länge sen fyllde hon 88 år men det märks inte ,,hon är dessutom klädtokig och shoppar jämt.

Hon är så fin!

Om det går för många dagar mellan hennes besök så blir jag så orolig ....och det vet hon, därför retas hon ibland med mej.

Vi har bara känt  varann sen i april 2007 men ändå har hon blivit en viktig del av min vardag.


Lillan du är så bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0