FORMEX

Igår var jag på Formex....det är då jag gör alla inköp (eller i alla fall de flesta ) för våren och sommaren.

Full fokus från öppning till stängning så det vara bara att palla sej dit även om det var min efterlängtade söndagsmorgon (brukar sova till halvett).

9.30 var jag på plats och betade av hall A B och slutligen hall C .

16.30 var jag faktiskt nästan helt nöjd men definitivt helt slut ,,, jag hade kanske kunnat ta ett varv till i varje hall men benen bar inte längre.

Jag trodde nog att det skulle vara lite mer vårkänsla på vårformex men faktiskt inte.

Den här våren valde jag att handla från helt nya leverantörer som jag inte visste fanns .

Hittade bland annat en leverantör med helt fantastiska väskor från Afrika (kom inte ihåg exakt var)

Det som var bra med dom var att det var Rättvisemärkta och till ett mycket bra pris för konsumenten.
OCH VÄLDIGT SNYGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0