...

Hur ska man kunna kombinera ett väldigt stort intresse för inredning när man har så fantasifulla barn????


Det var alltså häromdan när jag skulle gå på långpromenad jag gjorde denna upptäckt.

Mitt fina stilleben i hallen som syns på bild hade helt plötsligt förvandlats till en anordning för torkning av susp.....hallå hur trevligt är det!!!!!


-Välkommen till familjen G här vädrar vi just nu tonårssonens pungskydd.

 synlig i hallen på morfars hemgjorda väggljusstake!!!

  

På min fina väggljusstake.....tur att den inte va tänd kan tänka mej vad som skulle hända då.

Det är bara Herr J som kommer på en sån tanke om vädring av pungskydd på MAMMAS  VÄGGLJUSSTAKE egenhändigt gjord av min pappa ,,,pappa tur att den inte hängde här när du va och spikade.

Tur att Formex är på intågande kanske finns det nån anordning för detta ändamål eller så kanske jag hittar snyggare suspar på modemässan i februari.

Till dess så är det bara att gilla läget!!!!


Kommentarer
Postat av: jannika

HAHAHAHAHAHAHAHHHAHA , :D

FYFAN ASSÅ ..

2009-01-15 @ 16:34:56
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/
Postat av: sienneis

Då slipper du köpa potpourri :)

Mysig manlig doft och fräcka detaljer-

om inte annat VÄLDIGT originellt ;)



Lycka till lyckostenen!

Kramar från oss

2009-01-15 @ 17:31:49
URL: http://sienneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0