8.00

......8.00 här sitter jag och mina allra trognaste vänner Harry och Viola och äter morgonfrulle ,,det är bara vi vakna så det är alldeles tyst i huset förutom att vi som alltid lyssnar på "Ring så spelar vi" innan det är dax att åka till jobbet.
Frågan är bara hur många som kommer på besök idag,det kan ju knappast vara nån som vill ut i det här vädret,eller?
Men så fel jag hade det ..det fullkomligt rusade in folk från öppning till stängning ...Ååh va kul det var idag!
Jag älskar när det är en salig blandning av folk jag känner och folk jag känner mindre.
..tror nog att folk var rätt less på all mörker och behövde lite vårkänslor  och om nu inte vädret bidrar med detta så kan man alltid komma till mej för hos mej är det VÅÅÅÅR!
Sen var det fort hem för där väntade familjen på middag och på lördagar är det jag som fixar det (tur att det bara är lördagar)
Efter det blir det soffan med sjukt mycket smågodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0